click this link now Karpal Tünel Sendromu (KTS) nedir?

Median sinir adı verilen elde kas ve his duyusunu taşıyan sinirin karpal tünel adı verilen yapının içinde sıkışması sonucu ortaya çıkan tablonun adıdır.

des site de rencontre gratuit KTS nedenleri nelerdir?

Karpal tünel içinde median sinir sıkışmasına yol açabilecek herhangi bir sebep neticesinde bu tablo ortaya çıkabilir.Özellikle hormonal bozukluklar(diyabet,tiroid sorunları vb.),titreşimli el aletleri ile çalışanlar,gebeler vücutta su tuz tutulumuna yol açan tablolar KTS nedeni olarak karşımıza çıkabilir.

http://www.3www2.de/marcipanu/3358 KTS belirtileri nelerdir?

Ellerde uyuşma, his kaybı,küçük cisimleri dahi  kaldırmakta zorlanmak gibi şikayetlerle kendini gösteren bu tablo boyun fıtığı gibi diğer klinikler ile karışabileceği unutulmamlıdır.KTS gece uyurken ağrı olması uykudan uynadırma ve elleri silkeleme sonrasında şikayetlerin gerilemesi çok sık rastlanılan bibr durumdur.

http://bullcitycraft.com/milnica/5905 KTS tanısı nasıl konulur?

Öncelikle klinik olarak mevcut şikayetler nedeni ile  uzmana başvuru ve provakatif fizik muayene testleri ile şüphe halinde çekilen EMG ile hastalığın tanısı konulmaktadır.

stromectol 3mg price in usa KTS tedavisi nasıl yapılır?

Tedavi olarak öncelikle el bileğine yönelik tünelin rahatlamasını sağlayan atel kullanımı, egzersizler ,antienflamatuar ilaçların kullanımı, şikayetlerin devam etmesi durumunda tünel içi steroid ilaç kullanımı gibi konservatif tedavi yöntemleri denenmektedir.

KTS ne zaman cerrahi tedavi seçilmelidir?

Konservatif tedaviye yanıt vermeyen ağrı, el içi kaslarda  gelişen zayıflık ve EMG de ağır KTS bulguları varlığında cerrahi tedavi önerilmektedir. Cerrahi tedavi sonrası düşük oranda da olsa tekrarlama riski bulunmaktadır.